16:58 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل شرکت بزرگ بورسی پس از سه سال تغییر کرد
نماد برتر- با تصمیم دیروز هیات مدیره، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات منصوب و جایگزین مجید صدری شد که از دی سال ۹۶ تاکنون در این پست مشغول فعالیت بود.
سرازیر شدن مجدد مردم در بورس بعید است!
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار بر لزوم پیش بینی اعتبار خاص برای حمایت از کارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد وگفت: درست است که نمی توانیم پرداخت دستمزد کارگران را در بودجه ببینیم ولی باید در شرایط خاص اقتصادی کمکهای اجتماعی برای گروههای کارگری حتی کارمندی درنظر بگیریم.
گلایه و درخواست رسیدگی سهامداران به تعلیق ۸ باره هپکو طی ۵ ماه
نماد برتر- برخی سهامداران حقیقی در اعتراض به توقف و تعلیق ۸ باره نماد شرکت هپکو طی ۵ ماه اخیر ، خواهان رسیدگی مسئولان سازمان بورس ، فرابورس ، سازمان تامین اجتماعی شدند.
کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.
گزارش تحلیلی-تفسیری "شاوان"
نماد برتر- شرکت پالایش نفت لاوان در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ماهه سال گذشته، کاهش ۴۰ درصدی در درآمدهای عملیاتی، کاهش ۲۷ درصدی در سود عملیاتی، کاهش ۳۲ درصدی در سود خالص، افزایش ۱۷ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۸۴ درصدی در سود انباشته داشته است.
معافیت حق بیمه کارفرمایان در صورت انتقال کارگاه ممکن شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی چندی پیش با صدور بخشنامه ای کارفرمایان کارگاه‌ها با تعداد کارگران زیر پنج نفر را در صورت انتقال کارگاه‌ها، از تسهیلات موضوع قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما که پیش‌تر طبق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۶۱ مجلس شورای اسلامی اعمال می شد، محروم کرد اما با رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و بر اساس بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی این مشکل رفع شده است.
ابهام بانک مرکزی برطرف شد
نماد برتر- معاون گردشگری از رفع ابهام برای بانک مرکزی در خصوص مهلت دادن به فعالان گردشگری برای بازپرداخت اقساط بانکی تا پایان سال ۱۳۹۹، خبر داد.
کم شدن مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری در سال ۹۸
نماد برتر- بررسی آمارهای مربوط به وضعیت پرداخت بیمه بیکاری طی سال ۱۳۹۸ نشان می دهد که تعداد مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری روند کاهشی داشته و دو استان کشور رکورددار بیشترین مقرری بگیر بودند.
شستا برنامه افزایش سرمایه ۷۸ درصدی از محل جذاب اندوخته داد
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درحالی بعد از ۴۴ روز غیبت از تابلو، آماده بازگشایی بدون محدودیت نوسان شده که از برنامه افزایش سرمایه ۷۸ درصدی از محل سایر اندوخته ها خبر داد.
شستا بدون تعیین و معرفی بازار ساز آماده بازگشایی شد + ۹ نماد دیگر
نماد برتر- نماد شستا بعد از ۴۴ روز غیبت و بدون تعیین و معرفی بازار ساز به همراه ۹ شرکت دیگر آماده بازگشایی بدون محدویت نوسان شد.
شستا این هفته هم باز نمی شود/ شرط بازگشایی نماد و پیش بینی مثبت از قیمت
نماد برتر- توقف نماد شستا در این هفته هم ادامه دار شد و بازگشت این هلدینگ چندرشته ایی بعد از حدود ۴۵ روز غیبت، منوط به معرفی بازارساز از سوی سهامدار عمده است.
اندازه ترکیه و گرجستان نیستیم؟!
نماد برتر- دبیرجامعه حرفه‌ای هتلداران ایران با انتقاد از نوع حمایت‌های دولت برای جبران خسارت گردشگری و هتل‌ها از ویروس کرونا و قصور بانک‌ها و سازمان تامین اجتماعی از اجرای مصوبات ستاد کرونا، گفت: یعنی ما اندازه ترکیه و گرجستان هم نیستیم که از کارمندان و سرمایه‌گذاران یک صنعت حمایت کنیم؟!
تلاش برای حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی
نماد برتر- نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی از بازنگری ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی به منظور تامین منابع مورد نیاز بیمه آنها خبر داد.
توصیف مدیرعامل شستا درباره عملکرد و قیمت سهام + زمان بازگشایی نماد
نماد برتر- مدیرعامل شستا با اشاره به روند عملکردی این سهم را بسیار ارزنده با قیمت جذاب عنوان کرد و با توصیه سرمایه گذاری بلند‌مدت و هوشمندانه به سهامداران درباره زمان بازگشایی نماد توضیح داد.
خروج نیروهای خبره، بزرگ‌ترین ضربه را به کسب‌وکارها می‌زند
نماد برتر- رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به مشکل خروج نخبگان از کشور و کمبود نیروهای خبره در اکثر کسب‌وکارها، گفت: بزرگ‌ترین دارایی شرکت‌های فناوری اطلاعات نیروهایشان هستند و خروج آنها، بزرگ‌ترین ضربه را به این کسب‌وکارها می‌زند و تا زمانی که در وضعیت کلان حاکمیتی و اقتصادی کشور تغییری رخ ندهد، صنف به تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد و این موضوع می‌تواند در میان‌مدت ضربات جبران‌ناپذیری نه فقط به حوزه کسب‌وکارهای آنلاین که به کل کشور بزند.